Nu närmar sig halloween festen.

Idag har vi börjat packa och städa våran lägenhet, det tar mycket längre tid än man tror men vi har hela veckan på oss så vi behöver inte stressa. Sen ska vi ta kort på den och lägga ut den till försäljning.

När jag satte mig vid datorn slog det mig att jag måste hitta något att vara på halloween, det är jätte svårt ju.
Det lutar väll med att man bara tar och slänger på sig nått, eller så gör man det lätt för sig och kanske köper en rolig mask.
ne jag vet inte hur jag ska göra än.


Kanske denna snygga skulle  passa mig hi hi hi

Kommentarer
Postat av: Milla

Gå in på http://designadinblogg.se och följ guiderna som finns där! Det var inte så himla svårt faktiskt. =)



Kramar!!

2008-10-14 @ 08:48:05
URL: http://baramittlillaliv.blogg.se/
Postat av: sanna

hej!! ja det e jätte svårt att veta vad man ska ha på sig..hmm..får nog ringa dig sen o prata lite:)

2008-10-25 @ 13:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildbloggar Affärsverksamhet bloggar Bloggtoppen.se
RSS 2.0