klockan är redan 12

Idag vaknade jag ca 05.00 av en hungrig liten kille som absolut skulle ha mat. Efter han ätit ordentlig tog det ett tag innan jag somnade om, vaknade igen när min sambo kom hem från jobbet ca 06.30 men det gick ganska fort att somna om igen.
Men kl 07.00 vaknade Denwer och ville gå upp,han tycker inte om att sova länge. 
Vi låg kvar i sänget ett tag ändå, han fick mat och jag fösökte få honom att sommna om, men det gick inte alls så vi fick gå upp.

Nu har han sovit i soffan bredvid mig i ca 2 timmar, han brukar bara sova i ca 1 timma så här tidigt på dagen.
Men det är rättså skönt med lite längre lugn och ro, tror dock att han vaknar ganska snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildbloggar Affärsverksamhet bloggar Bloggtoppen.se
RSS 2.0