Klipp klipp

Idag kom min vän sandra förbi, hade lovat att klippa hennes lugg för ett tag sedan. Men det har inte riktigt passat då denwer varit trött och gnällig när hon haft tid, men idag fick det bara funka. Hennes kille hade tyvär redan varit och klippt ett jack i hennes långa lugg, vilket gjorde det svårt för mig att klippa då han klippt lite väl kort. Men effter ett bra tag blev jag äntligen färdig. Resultatet blev lite kortare än vad jag och sandra önskat, men det är inte alltid så lätt.

Ted gick iväg för att bowla i sitt korplag idag, det är hans första tävling så han var nog lite nervös. Han har inte bowlat på länge heller.  Håller tummarna för att det ska gå bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildbloggar Affärsverksamhet bloggar Bloggtoppen.se
RSS 2.0