Kalas nr 2

Till slut hittade jag någonting att ta på mig till kalaset, och det blev en ricktigt trevlig tillställning.
Min bror fyller ju egentligen inte år förän i morgon, men dom flesta kalas brukar ju bli på helgerna. Måste komma ihåg att skicka ett grattis sms till honom i morgon bara, men man saknar det ibland.



Min klädsel på kalaset. Hinner tyvär inte göra sig i ordning lika mycket som förut. Denwer tar upp den största delen av mitt liv,  Men han är helt underbar så det gör inget. Man börjar vänja sig med att nästan inte få någon tid för sig själv.

Kommentarer
Postat av: zarah

fin outfit :)

2008-10-10 @ 14:56:24
URL: http://zlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildbloggar Affärsverksamhet bloggar Bloggtoppen.se
RSS 2.0