Kalas igen






Idag var vi på kalas igen, det var jätte trevligt.
Vi började med en rödbets soppa som faktiskt var ätbar jag gillar inte rödbetor egentligen. Sen var det dags för huvudrätt vilket var honungsmarinerad kyckling, avokado, oliver, köttfäsrpaj, sallad baguett och ostar och det var JÄTTE gott. Sen var det lite paus från allt ätande, bortsett från Denwer som skulle ha sin mat. Som efterrätt fick vi Plommon kaka, någon choklad, philadelphia och citrus rulle som var syrlig och god. Sen fick vi även en kladdkaka som min mamma bakat och tagit med sig.

Efter fikat spelade några guitar hero och även ett inkopplat trumsätt, självklart satte sig Ted vid trummorna ganska så snart och spelade hejvilt....ha ha ha det var jätte kul att titta på.
Men vid sju tiden började jag och Denwer bli lite trötta så vi fick packa ihop oss och åka hem.



På bilderna är vi hemma igen, fick tyvärr inte upp kameran under kalaset. Här är jag och min underbara son Denwer, det är läggdags för honom här.

Kommentarer
Postat av: sanna

vad fina ni e..o maten låter hur god som helst!! mm nu får jag nog äta något..

2008-10-25 @ 13:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildbloggar Affärsverksamhet bloggar Bloggtoppen.se
RSS 2.0