Snöööööö



Nu har snön äntligen kommit hit.
Så här såg det ut på våran gata i morses, massor med snö och det bara fortsatte att snö mer hela dagen.

Känns lite dumt att jag skriver äntligen har snön kommit med tanke på att jag egentligen inte alls tycker om vintern, men det är väl mest för att det är så kallt och jag hatar att frysa. Annars är det rätt mysigt med snö :)

Tänk om det kunde se ut så här på julafton det skulle vara så kul, det var ju ett tag sen som det var en riktigt fin vit jul.

Kände faktiskt att julstämningen kommer och kryper på nu när det är snö ute, det blir liksom mysigt på nått vis.
Får ta och börja göra julgodis och pynta lite snart.

Kommentarer
Postat av: Caroline

vad mycket snö! Kolla in den roliga videon på min blogg

2008-11-25 @ 16:45:06
URL: http://caaarolineee.blogg.se/
Postat av: sanna

hej hej..ja det var allt mysigt med snö..när jag väl fick på mina vinterdäck;) men nu verkar det försvinna igen..typiskt...krams=)

2008-11-26 @ 18:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildbloggar Affärsverksamhet bloggar Bloggtoppen.se
RSS 2.0