Lägenheten

Nu har det iaf varit några och tittat på våran lägenhet, det känns så skönt. Hoppas nu på att vi får sålt den till ett bra pris.

I lördags var vi på Ted´s firmafest, det var trevligt att träffa alla hans arbetskamrater, och att se Lasse Brandeby som Kurt Olsson.

Maten var JÄTTE GOD så god att jag till och med tog om. Men efter maten blev det dans och vårat och en del andras bord togs bor så att det fanns plats för dans där.
Då gick vi för att mingla runt lite och leta efter några vänner som vi inte kunde hitta. Tyvärr så tyckte vi att det inte var så jätte kul där längre så vi ringde några vänner och gick hem till dom och spelade guitar hero och pratade. Så kvällen slutade bra iaf.

Senare fick Ted´s mamma komma och hämta oss, vi bestämde oss för att sova hemma hos henne då Denwer redan sov där så vi slapp krongla med bilar dagen där på.

På söndagen var det farsdag som vi firade med middag hos mina föräldrar *jätte gott*. Sen åkte vi vidare till min farmor för att fika lite.

En helt okej helg tycker jag, hoppas nu bara på att lägenheten snart blir såld så man slipper oroa sig för det.  

Kommentarer
Postat av: jayne

Ja, jag hoppas på att ni får såld lägenheten för att bra pris!!!

Vi sålde vår lägenhet för nästan 4 år sedan. Vi fick höra att det skulle alldeles säkert bli budgivning på den. Tiden gick... o gick.. vi fick tillgång till vårt hus, paniken steg!!! Då fick vi sålt den...för lägre än utgångspriset.. men vi hade inget val. Usch... vilken pers...

Så jag önskar er Lycka till

2008-11-10 @ 18:02:35
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: Mischa

Vill du ha en ny design? Kontakta mig så fixar jag en till dig helt gratis! :D <3

2008-11-10 @ 18:46:14
URL: http://www.miischas.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildbloggar Affärsverksamhet bloggar Bloggtoppen.se
RSS 2.0