Halloween party

Här kommer lite bilder från halloween festen på Stora ekeberg som vi  var på.



Så här såg jag ut, i och med att vi var på ett gammalt tuberkulossjukhus och sanatorium så tänkte jag att det skulle vara kul att vara sjuksyster.



Ted var patient.



Min bror Peter och hans kompis, dom var 2 av de som höll i festen, mycket lyckat grabbar :)



Min vän Sanna, hon var nunna. Mycket oskuldsfull ha ha ha....)



Sanna´s bror och hans tjej och så sanna så kalart. Detta var inne på mitt rum vilket  var ett sjukhus rum, lite läskigt. Men när vi skulle sov så var jag så trött att jag somna på typ 2 minuter, han inte en tänka på om det spökade eller så, vilket kanske var tur.



Min bror Tommy och hans fru Camilla, dom hade skadat sig lite ha ha ha...:)



Fler scary outfits...



Jag och min älskling vid matbordet, se så söta vi är ha ha ha, vi passade i alla fall in i sjukhus miljön.



Hela festen var jätte kul, alla var utklädda och dom långa mörka korridorerna med hemska skräck ljud var riktigt läskiga att gå i, men det var ju så klart själva grejen.
Jag gömde mig under en av bänkarna i korridoren för att skrämmas lite, och Ted stod längre bort i en ingång och skrämdes, det var jätte kul fast jag kanse inte lyckades skrämma någon jätte mycket.

Dagen efter fick vi frukost i den iskalla matsalen, kul att se alla trötta och bakfulla maniskor :)

Vill passa på att tacka alla arrangörer för en jätte trevlig och lyckad kväll.

Hoppas vi får vara där nästa år igen.

Kommentarer
Postat av: Milla

Hihi, vilka fina bilder! Det var verkligen jätteroligt! Men ni missade ju rundturen nere i källaren sen på söndagen..



Jag länkade förresten hit, från min sida. =)



Kramar!!

2008-11-04 @ 15:22:54
URL: http://baramittlillaliv.blogg.se/
Postat av: Maja.

din bror och hans fru var riktigt fräna, hade de gjort allt det där blodet o så själva?=)

2008-11-04 @ 18:26:39
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: jayne

wooooooooooooooow.... vilka bilder... jättefräcka utstyrslar ni hade allihopa!!! Hu... att sova där... tur du var så trött.

Jag sov en gång på ett gammalt slott... där det sägs spöka.. vi var där med jobb ovh fick sen alla singelrum... det var läskigt.. men jag somnade till slut... huuuuuu

ha det gott.

Bra att det gick bra med din mamma!!!

Jag kommer aldrig ge mig i min kamp för min son.

2008-11-04 @ 23:09:34
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: Milla

Hej svejs! Rundturen blev av för att vi frågade dem så snält om vi fick gå ner i källaren och titta lite. Så den ene killen hängde med ner. Fanns inget ljus så vi fick lysa med det vi hade. Det var faktiskt inte så läskigt som jag hade trott. Bara väldigt stökigt. Vi hittade en massa skyltdockor - så synd att vi inte var nere och kollade innan festen! Men, men.. Det lär ju bli bra tills nästa års fest, om vi får vara där igen.. =)

Tommy filmade förresten nästan hela tiden, nere i källaren, om du vill kolla på det..?



Kramar!!

2008-11-05 @ 06:58:05
URL: http://baramittlillaliv.blogg.se/
Postat av: Evamy - i väntan på bebis!

Hehe schyssta bilder! Halloweenfest är alltid skoj =)

2008-11-05 @ 12:38:58
URL: http://evamys.blogg.se/
Postat av: Evamy - i väntan på bebis!

Ja vi höll oss hemma :) Var ut och åt med familjen och så istället, är inte så pigg på fest nunär jag är gravid!



Tack :) Ja, det är första barnet så detär riktigt spännande! Kan hålla med om att tiden går saaakta nu :P

2008-11-06 @ 09:14:39
URL: http://evamys.blogg.se/
Postat av: jayne

TACK snälla snälla du!!!!

Hur går det för dig nu med din dyslexi?? Det finns en hel del hjälpmedel idag som underlättar för elever med dyslexi, vilket gör att de ändå kan inhömta kunskap precis som sina kompisar. Därmed får de också behålla sin självkänsla!!!

Men det finns också en hel del lärare, än idag, som menar att dyslexi inte finns... att ADHD bara är påhittat...och att alla måste ta eget ansvar... hmmmm säger jag...

Har man väl fått sina barn så.. ja då tror jag de flesta vill sina barns bästa.. hur mycket krafter det än tar.... säker på att du kommer göra detsamma!!

2008-11-06 @ 14:22:02
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: jayne

Usch ja... Min son säger just detta...att känna sig dum är det värsta som finns.

Men det är ju inte så... inte alls!!!

Men jag förstår känslan.

Ja du... kan hoppas att skolorna kommit längre när din son börjar skolan, å andra sidan så vet du ju hur det är.. så KRÄV stöd direkt!!!!

Kram

2008-11-07 @ 06:53:52
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: sanna

halloooo..festen var verkligen skit kul!! hoppas det blir av nästa år igen!! vi höres..ha det bäst..kramkalas=)

2008-11-07 @ 17:38:10
Postat av: Anna

Coolt med halloweenfest på ett gammalt sjukhus:)

snygga utklädnader ni hade!

2008-11-09 @ 21:10:03
URL: http://lantisflicka.blogg.se/
Postat av: Zandra

Ser ut att vara en lyckad fest de där! fan vad alla såg creepy ut. Lyckat! :) halloween är kul.

2008-11-17 @ 01:54:26
URL: http://zandrasthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildbloggar Affärsverksamhet bloggar Bloggtoppen.se
RSS 2.0