Filmpremiär

I dag var jag på filmpremiär för Jakten med familjen, min bror hade en av rollerna. Det var riktigt kul, lite rolig film faktiskt. Hade lite svårt för att hänga med ordentligt då Denwer inte ville sitta stilla direkt, men en bit in i filmen så somnade han tillslut men vaknade till några gånger då det var några smällar i filmen.


Denwer väntar på att filmen ska börja........så söt man kan va :)


Jag, mamma, Denwer och Tommy, inan filmen började.


Jag, mamma, Emilia och hennes kompis Ebba. Tjejerna ville också vara med på bild.


Och så ett kort på"fotografen" också Camilla. Hennes blogg läser ni här .


Självklart så hade Denwer med sig sina super snygga hörselskydd.

När allt var klart fick vi skynda oss hem för Ted skulle ha bilen till jobbet.
Hemma så hade Ted gjort lasagne mmmmm så gott, var jätte hungrig så det var bara att hugga in.

Kommentarer
Postat av: Milla

Vilka fina bilder! =) Vad söt lillkillen är, där han sitter själv i fotöljen. ler



Så kul att äntligen få se filmen, verkade som att de flesta tyckte den var rolig.



Kram kram.

2008-11-24 @ 07:53:00
URL: http://baramittlillaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildbloggar Affärsverksamhet bloggar Bloggtoppen.se
RSS 2.0