Nu har Emilia åkt hem

Emilia åkte hem för en stund sen, hon skulle på bio med en kompis.
Så nu är det bara jag och Denwer hemma igen, Ted åkte till jobbet i samma veva som Emilia åkte.

Har kollat lite på vad som går på tv ikväll, men jag kan inte hitta något jag vill titta på direkt. Får väll lägga mig tidigt och läsa en bok om jag inte fastnar för nått.

Jag och Denwer har lekt massor så båda två är helt slut, ska sätta oss och vila lite i soffan nu så det inte blir för mycket.


Imorgon ska vi börja packa ordentligt inför flytten i januari, nu börjar man nästan bli nervös.

Tänk att helt plötsligt ska man bo i ett jätte stort hus på nästan 200kvm istället för i en liten lägenhet på 63kvm som ligger på 3:e våningen, det kommer bli jätte stor skillnad.

Men det ska bli så kul att äntligen få platts med alla saker och speciellt att ha en stor fin trädgård så man kan vara ute när det är fint väder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildbloggar Affärsverksamhet bloggar Bloggtoppen.se
RSS 2.0