Sjukling

Igår kväll så kände sig Ted lite dålig och det visade sig idag att han är sjuk, 39,4 i feber fy fan.

Så nu ligger han här helt utslagen i soffan stackarn.
Har tvingat i honom 1 smörgås så att han har något i magen, matlusten är inte direkt på topp när man är sjuk.

Ska fixa iordning mig snart för att åka fram och handla coca cola och halstabletter till Ted, men först ska jag försöka få Denwer att sova en stund.

Hmm undra när alla affärer stänger idag, kanske vid 12-13 någon gång hoppas jag på.

Kommentarer
Postat av: Julia

stakare säger jag bara på Nyårs afton också:( hoppas inte någon mer blir sjuk jag får hålla tummarna för det du!!Gott nytt år till Dig,Denwer och Ted =D

2008-12-31 @ 13:14:41
Postat av: caroline

inte kul att bli sjuk o spec inte nyår =( hoppas att han blir frisk snart o att inte du elle denwer blir sjuka. kram

2009-01-01 @ 11:27:56
Postat av: Anonym

Ja vi får allt hoppas att jag och Denwer inte blir sjuka.....det är bara att vänta och se.



Gott nytt år på er:)

2009-01-01 @ 13:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildbloggar Affärsverksamhet bloggar Bloggtoppen.se
RSS 2.0